| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Högtalare Weber 8 ohm FIXAT http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=108004 |
Page 1 of 1 |
| Author: | PeWe [ 05 Mar 2016, 13:05 ] |
| Post subject: | Högtalare Weber 8 ohm FIXAT |
Har en alldeles utmärkt Weber Blue pup 8". Problemet är att den har en impedance på 4 ohm och jag behöver en med det dubbla. Så har du en sådan byter jag gärna, men den jag har är i vilket fall som helst till salu för 350 kr. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|