Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Högtalare Weber 8 ohm FIXAT
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=108004
Page 1 of 1

Author:  PeWe [ 05 Mar 2016, 13:05 ]
Post subject:  Högtalare Weber 8 ohm FIXAT

Har en alldeles utmärkt Weber Blue pup 8". Problemet är att den har en impedance på 4 ohm och jag behöver en med det dubbla. Så har du en sådan byter jag gärna, men den jag har är i vilket fall som helst till salu för 350 kr.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/