| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Gotoh Tune-o-matic gold - "SÅLD!" http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=103237 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Tokaj [ 20 Jun 2015, 20:35 ] |
| Post subject: | Gotoh Tune-o-matic gold - "SÅLD!" |
Säljer mitt helt nya stall då gitarren jag tänkt använda det på blev såld. Gotoh Ge-103b-t tune-O-matic med moderna större stolpar. Komplett i kartong med stolpar och bussningar. Färg: Guld Strängavstånd: 10.4 mm Stolpdiameter: 6,5 mm Monteringshål C-C: 74mm Här hittar du mer info: http://gitarrdelar.se/product_info.php? ... ts_id=1168 Pris 250 kr Finns i Farsta men kan skickas för ca 30 kr gissar jag på.
|
|
| Author: | valvetubes [ 20 Jun 2015, 21:07 ] |
| Post subject: | Re: Gotoh Tune-o-matic gold |
Taget! |
|
| Author: | valvetubes [ 20 Jun 2015, 21:27 ] |
| Post subject: | Re: Gotoh Tune-o-matic gold |
Har du swish? |
|
| Author: | Tokaj [ 20 Jun 2015, 22:09 ] |
| Post subject: | Re: Gotoh Tune-o-matic gold |
valvetubes wrote: Har du swish? Du har mail |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|