Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Gotoh Tune-o-matic gold - "SÅLD!"
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=103237
Page 1 of 1

Author:  Tokaj [ 20 Jun 2015, 20:35 ]
Post subject:  Gotoh Tune-o-matic gold - "SÅLD!"

Säljer mitt helt nya stall då gitarren jag tänkt använda det på blev såld.
Gotoh Ge-103b-t tune-O-matic med moderna större stolpar.
Komplett i kartong med stolpar och bussningar.

Färg: Guld
Strängavstånd: 10.4 mm
Stolpdiameter: 6,5 mm
Monteringshål C-C: 74mm
Här hittar du mer info:
http://gitarrdelar.se/product_info.php? ... ts_id=1168
Pris 250 kr
Finns i Farsta men kan skickas för ca 30 kr gissar jag på.

Image

Author:  valvetubes [ 20 Jun 2015, 21:07 ]
Post subject:  Re: Gotoh Tune-o-matic gold

Taget!

Author:  valvetubes [ 20 Jun 2015, 21:27 ]
Post subject:  Re: Gotoh Tune-o-matic gold

Har du swish?

Author:  Tokaj [ 20 Jun 2015, 22:09 ]
Post subject:  Re: Gotoh Tune-o-matic gold

valvetubes wrote:
Har du swish?



Du har mail

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/