| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface-Borta! http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=102995 |
Page 1 of 1 |
| Author: | clapton71 [ 06 Jun 2015, 19:29 ] |
| Post subject: | Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface-Borta! |
Säljer mitt 2in/2ut usb inspelningsinterface pga behov av fler kanaler. Funkar väldigt stabilt med win 7, drivisar finns att ladda ner. Har det mesta såsom 48v fantommatning och egen monitorvolym. Usb kabel följer med, tror jag har kartongen kvar om jag letar. 500 kr inkl frakt. Matte |
|
| Author: | toneking [ 15 Jun 2015, 09:08 ] |
| Post subject: | Re: Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface |
Pm. |
|
| Author: | clapton71 [ 22 Jun 2015, 18:18 ] |
| Post subject: | Re: Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface |
Finns kvar! Matte |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|