Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface-Borta!
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=102995
Page 1 of 1

Author:  clapton71 [ 06 Jun 2015, 19:29 ]
Post subject:  Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface-Borta!

Säljer mitt 2in/2ut usb inspelningsinterface pga behov av fler kanaler. Funkar väldigt stabilt med win 7, drivisar finns att ladda ner. Har det mesta såsom 48v fantommatning och egen monitorvolym.

Usb kabel följer med, tror jag har kartongen kvar om jag letar.

500 kr inkl frakt.

Matte

Author:  toneking [ 15 Jun 2015, 09:08 ]
Post subject:  Re: Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface

Pm.

Author:  clapton71 [ 22 Jun 2015, 18:18 ]
Post subject:  Re: Roland/Edirol UA-25 usb ljudinterface

Finns kvar!

Matte

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/