| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Gibson min-Etune http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=102952 |
Page 1 of 1 |
| Author: | crille80 [ 04 Jun 2015, 23:27 ] |
| Post subject: | Gibson min-Etune |
Suttit på en SG 2014. Helt komplett. "plattan" med E-tune ingår också. Pris: 700:- ![]() ![]() ![]() ![]() /C |
|
| Author: | crille80 [ 10 Jun 2015, 21:37 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune, 2 st kompletta. |
Upp med bilder samt tillagt ett set till. Kom och köp! |
|
| Author: | Vibrolux [ 11 Jun 2015, 15:38 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Behöver man borra och fixa för att det ska gå att sätta på en "vanlig" Gibson? |
|
| Author: | crille80 [ 11 Jun 2015, 16:23 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Hej, Nope, du behöver inte borra några nya hål |
|
| Author: | Roine [ 11 Jun 2015, 16:30 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Hej, är allt helt och fungerar, så köper jag det. Roine |
|
| Author: | crille80 [ 11 Jun 2015, 23:27 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Fortfarande till salu. Och givetvis fungerar det som det ska! /Crille |
|
| Author: | Vibrolux [ 14 Jun 2015, 09:50 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Så Roine skulle inte ha de eller? |
|
| Author: | crille80 [ 14 Jun 2015, 10:30 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Nej, han backade ut då jag inte ville skicka mot postförskott/efterkrav. Så fortfarande till salu, men förskottsbetalning. Swish el överföring. Och 700:- inkl. frakt. Vänligen /Crille |
|
| Author: | crille80 [ 16 Jun 2015, 15:55 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Vibrolux wrote: Så Roine skulle inte ha de eller? Antar att du inte heller är intresserad ? Vänligen /C |
|
| Author: | Vibrolux [ 16 Jun 2015, 19:44 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Inte för 700, men för 500:- inkl frakt så tar jag det. Men det kanske inte är aktuellt? |
|
| Author: | storis [ 17 Jun 2015, 19:17 ] |
| Post subject: | Re: Gibson min-Etune |
Vibrolux wrote: Inte för 700, men för 500:- inkl frakt så tar jag det. Men det kanske inte är aktuellt? Jag kan svara för Crille80,s räkning, Nej, det är inte aktuellt, skambud........ |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|