| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Carol Ann OD-2 *Såld* http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=96648 |
Page 1 of 1 |
| Author: | MLEJH [ 05 Sep 2014, 15:29 ] |
| Post subject: | Carol Ann OD-2 *Såld* |
Tvåkanals förstärkartopp byggd av Alan Philips. 100w upgrade, EL34, svart mocka. Pure tone heaven! Pris: 14500:- Bild kommer... |
|
| Author: | Chris_Luthman [ 13 Sep 2014, 17:36 ] |
| Post subject: | Re: Carol Ann OD-2 |
Tja! Skulle de va intressant med byte mot en Music Man Axis Sport från 2006? |
|
| Author: | MLEJH [ 13 Sep 2014, 17:43 ] |
| Post subject: | Re: Carol Ann OD-2 |
Chris_Luthman wrote: Tja! Skulle de va intressant med byte mot en Music Man Axis Sport från 2006? Tyvärr, enda intressanta bytet skulle vara en Skrydstrup OD-50. |
|
| Author: | MLEJH [ 08 Oct 2014, 23:19 ] |
| Post subject: | Re: Carol Ann OD-2 |
Såld. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|