Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Carol Ann OD-2 *Såld*
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=96648
Page 1 of 1

Author:  MLEJH [ 05 Sep 2014, 15:29 ]
Post subject:  Carol Ann OD-2 *Såld*

Tvåkanals förstärkartopp byggd av Alan Philips. 100w upgrade, EL34, svart mocka. Pure tone heaven!
Pris: 14500:-
Bild kommer...

Author:  Chris_Luthman [ 13 Sep 2014, 17:36 ]
Post subject:  Re: Carol Ann OD-2

Tja!
Skulle de va intressant med byte mot en Music Man Axis Sport från 2006?

Author:  MLEJH [ 13 Sep 2014, 17:43 ]
Post subject:  Re: Carol Ann OD-2

Chris_Luthman wrote:
Tja!
Skulle de va intressant med byte mot en Music Man Axis Sport från 2006?

Tyvärr, enda intressanta bytet skulle vara en Skrydstrup OD-50.

Author:  MLEJH [ 08 Oct 2014, 23:19 ]
Post subject:  Re: Carol Ann OD-2

Såld.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/