| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stärkare http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=96472 |
Page 1 of 1 |
| Author: | i_Slash [ 04 Sep 2014, 16:45 ] |
| Post subject: | Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stärkare |
Säljer nu min Bugera V22, en väldigt bra stärkare för sitt pris, inte för dig som lirar metal kanske men blues rock och hårdrock! Har den medföljande footswitchen + ett delay och en od pedal som ingår utan extra kostnad. Inköpt i Mars 2014 för 3000:- Garanti & Kvitto finns kvar. 2000kr för paketet! MVH Mikael |
|
| Author: | i_Slash [ 15 Sep 2014, 20:41 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
bump |
|
| Author: | Nico61 [ 23 Sep 2014, 01:14 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
Vad är det för pedaler? |
|
| Author: | i_Slash [ 30 Sep 2014, 07:12 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
ett behringer delay & od inte det bästa men förstärkaren är grym pedalerna är bara lockbete ^^ och kontroll pedalen till stärkaren såklart |
|
| Author: | Nico61 [ 09 Oct 2014, 06:59 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
E den kvar? Combo eller topp? Mvh Peter |
|
| Author: | Nico61 [ 09 Oct 2014, 07:24 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
Vad betyder "Bump", förresten? |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 09 Oct 2014, 11:29 ] |
| Post subject: | Re: Bugera V22 Hel rör vintage + pedaler Billig bra rör stär |
Nico61 wrote: Vad betyder "Bump", förresten? Bring Up My Post! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|