| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/bytes http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=88551 |
Page 1 of 1 |
| Author: | surfbrother [ 11 Oct 2013, 09:04 ] | |||
| Post subject: | Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/bytes | |||
Säljer min Marshall combo. Tillverkad 92-10-05 som nummer 444 av 500 limiterade stärkare Fint skick, ej turnerad eller moddad. Varit i min ägo i minst 15 år, en ägare innan. Äkthetsintyg/certifikat och alla handlingar och tags medföljer givetvis. 3 kanaler. Parallell och seriell effektloop. Går att styra via midi. Går att köra hi/lo, pentod/triod mm mm. Här hittar ni mer info: http://www.marshallamps.com/heritage/an ... ersary.asp Byte mot nån annan fin stärkare är också intressant. Prisidé:12000:- /Klas
|
||||
| Author: | surfbrother [ 25 Oct 2013, 13:06 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Prissänkning. 10000:- |
|
| Author: | surfbrother [ 07 Nov 2013, 13:46 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
10000:- eller bud. |
|
| Author: | surfbrother [ 19 Dec 2013, 21:49 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Julbump! |
|
| Author: | surfbrother [ 04 Feb 2014, 01:28 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Fortfarande till salu eller bytes! |
|
| Author: | Dannä [ 11 Feb 2014, 09:54 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Tro mig. Jag VILL ha men har inte råd. Jag har den blå toppen, 6100 men i oguldigt utförande. En vansinnigt bra stärkare. Se detta som en bump för en av de mest mångsidiga Marshalls som finns/fanns. |
|
| Author: | surfbrother [ 11 Jul 2014, 23:07 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Fortfarande tillsalubump! |
|
| Author: | surfbrother [ 09 Oct 2014, 11:17 ] |
| Post subject: | Re: Marshall 6101 30th Anniversary Limited Edition säljes/by |
Hump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|