View unanswered posts | View active topics It is currently 16 Apr 2024, 23:01



Reply to topic  [ 1 post ] 
Carlsbro Top 50 "Barratt" projekt SÅLD. 
Author Message
User avatar

Joined: 10 Feb 2010, 22:08
Posts: 2100
Location: Åkersberga
Post Carlsbro Top 50 "Barratt" projekt SÅLD.
Enligt bilder. Rensad på allt och ombyggd. Nu har jag rensat den igen men det som är kvar är Likriktning och Biaskrets.
Det jag säljer är alltså i princip tomt Chassi men med Transformatorer (förmodligen Partridge) och en Choke (Tube Town Marshall replacement) socklar , Kabinettet och två begagnade EL34 som mäter ganska bra, se bilder. Dock är styrpinnen på Simensröret limmad.
Jag har helt enkelt kommit fram till att jag inte behöver denna, EL34 är helt enkelt inte min grej och jag har dåligt med plats.
Här finns ju alltså möjlighet för den som till exempel vill bygga en potent Marshallklon för inga pengar alls egentligen.
I synnerhet om man har lite komponenter i "bra att ha lådan"
Avhämtning i Åkersberga men kanske inte jättebrådis. Får jag betalt kan den stå någon månad eller två om man vill slå ihop hämtning med något annat ärende till Stockholmstrakten.
Jag tycker att prissättningen är lite knepig men jag tycker satt pris är rimligt. Dock öppen för diskussion, i synnerhet om den tas med hämtning tämligen snart.
Det finns också ett matchat par Mullard EL34 76/10,7 och 80/11 om man vill, men de vill jag ha en tusenlapp till för.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Image


Image

Image

_________________
bneostman@live.se


18 Oct 2020, 13:13
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.