Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Till strata; halsplatta, axelbandsknoppar!
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=22032
Page 1 of 1

Author:  lefty.guitar [ 12 Dec 2008, 17:07 ]
Post subject:  Till strata; halsplatta, axelbandsknoppar!

Just nu jagar axelbandsknoppar till strata, halsplatta till strata, gärna med nummer, (runt 62-64). Helst relicerade och de måste vara av vintage typ, inga nya varianter.

Håkan

lefty.guitar@hotmail.com

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  televinklad [ 12 Dec 2008, 18:10 ]
Post subject: 

Köpte på mig en halsplatta nyss av Botox (utan att inse att jag redan hade så det räckte [:I]).
Nr 3, den omärkat japan RI, kan det vara nått?
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=21847


"Your lips move but I can't hear what you're sayin"

Author:  lefty.guitar [ 12 Dec 2008, 23:59 ]
Post subject: 

Du har mejl. /Håkan

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  televinklad [ 13 Dec 2008, 10:23 ]
Post subject: 

lefty.guitar wrote:

Du har mejl. /Håkan

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Du har mejl.

"Your lips move but I can't hear what you're sayin"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/