Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Valvetrain Springthing reverb gone
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=83945
Page 1 of 1

Author:  rag [ 18 Apr 2013, 22:41 ]
Post subject:  Valvetrain Springthing reverb gone

Handbyggt reverb av valvetrain i USA. nypriset för denna utgåva ligger på 1049usdollar. Plus tull och moms så landar man ju på en hel del för att få över ett.

http://www.valvetrainamps.com/springthing.htm

Min är gjord i tortured tweed.

Bytesvärde 5-6k

Bytes mot riktigt bra Overdrives eller kanske en fender hotrod deville 212...eller förslag...

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/