| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Valvetrain Springthing reverb gone http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=83945 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rag [ 18 Apr 2013, 22:41 ] |
| Post subject: | Valvetrain Springthing reverb gone |
Handbyggt reverb av valvetrain i USA. nypriset för denna utgåva ligger på 1049usdollar. Plus tull och moms så landar man ju på en hel del för att få över ett. http://www.valvetrainamps.com/springthing.htm Min är gjord i tortured tweed. Bytesvärde 5-6k Bytes mot riktigt bra Overdrives eller kanske en fender hotrod deville 212...eller förslag... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|