| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| HTC Desire mot iPhone http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59533 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Tuff [ 20 Jun 2011, 15:15 ] |
| Post subject: | HTC Desire mot iPhone |
Skulle vilja byta min i princip sprillans nya Desire mot en iPhone 3GS eller 4. Kan såklart lägga lite emellan. Desiren är olåst och använd ett par månader. Har en gammal 3G som tyvärr lagt av och saknar den lite för mycket. __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison |
|
| Author: | christian-h [ 20 Jun 2011, 16:01 ] |
| Post subject: | |
Någonstans i huvudet minns jag en diskussion mellan detta, stämmer det? Jag har i alla fall en iPhone 4 i svart som kan säljas, eller möjligtvis bytas. Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Author: | Tuff [ 20 Jun 2011, 16:46 ] |
| Post subject: | |
christian-h wrote: Någonstans i huvudet minns jag en diskussion mellan detta, stämmer det? Jag har i alla fall en iPhone 4 i svart som kan säljas, eller möjligtvis bytas. Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> Mail! __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison |
|
| Author: | christian-h [ 20 Jun 2011, 16:49 ] |
| Post subject: | |
Tuff wrote: christian-h wrote: Någonstans i huvudet minns jag en diskussion mellan detta, stämmer det? Jag har i alla fall en iPhone 4 i svart som kan säljas, eller möjligtvis bytas. Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> Mail! __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison Nej nej?[:)] Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|