| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| 12 tums, Gitarr-element bytes 10 tums http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=48072 |
Page 1 of 1 |
| Author: | arinihsd [ 03 Nov 2010, 04:05 ] |
| Post subject: | 12 tums, Gitarr-element bytes 10 tums |
Hej, Eminence, 12" Fender Blues Jr-element, bytes mot 10" liknande. I södra Halland. Ev köp 10" element. |
|
| Author: | Flowerhill [ 07 Nov 2010, 12:59 ] |
| Post subject: | |
Har ett 10' från en Fender super champ , ytterst lite spelad som jag gärna byter.. I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | arinihsd [ 08 Nov 2010, 18:46 ] |
| Post subject: | |
Kan vara intressant. Flowerhill har mail |
|
| Author: | Flowerhill [ 08 Nov 2010, 21:18 ] |
| Post subject: | |
Å du har mail tebax... I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|