Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Hagström Kent mot ??
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=47768
Page 1 of 1

Author:  Haraldrig [ 28 Oct 2010, 09:24 ]
Post subject:  Hagström Kent mot ??

I allmänt gott skick.
Några små sprickor i toppen och vinylen har släppt lite i cut-awayn.

Två dots i greppbrädan saknas, "piggarna" till stränghållaren saknas och stallet är skruvat med icke-original skruvar.

Bytes mot något roligt och inte hårdrockigt!
Gärna en Precision bas.

Image


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud

Author:  swebamse [ 28 Oct 2010, 15:15 ]
Post subject: 

Lite sugen är jag allt. Det ser ut som om telejacket, som på så många andra Kent, är lagat med den obligatoriska PlasticPadingen.. Stämmer det? Något tänkt bytesvärde??

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  swebamse [ 28 Oct 2010, 15:17 ]
Post subject: 

Hopps... såg ditt prisförslag i andra tråden

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  Haraldrig [ 28 Oct 2010, 16:02 ]
Post subject: 

Japp, jacket är lagat med plastic padding[:)]


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/