Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Fernandes Vertigo Ej aktuell längre
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=47730
Page 1 of 1

Author:  Krille [ 27 Oct 2010, 13:45 ]
Post subject:  Fernandes Vertigo Ej aktuell längre

Vill gärna ha tag på en Gibson LP eller Tokai, Burny mfl bra kopior av LP eller en telecaster japanare.
Fernandes Vertigo lämnas i inbyte.
Se gitarren i länken.
http://bunnyears.net/blog/VertigoStd01.jpg

Author:  Haraldrig [ 28 Oct 2010, 09:23 ]
Post subject: 

Krille wrote:

Vill gärna ha tag på en Gibson LP eller Tokai, Burny mfl bra kopior av LP eller en telecaster japanare.
Fernandes Vertigo lämnas i inbyte.
Se gitarren i länken.
http://bunnyears.net/blog/VertigoStd01.jpg



Menar du att du ska byta Vertigon rakt av eller?


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/