| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Tele Custom "BORTA" http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46144 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 26 Sep 2010, 14:10 ] |
| Post subject: | Fender Tele Custom "BORTA" |
1978-79 Har varit en humbucker i stall så den är fräst och igenfylld. Allt original utom stallet, några sladdar och axelbandshållarna. Serienummer på huvud och kropp matchar. Låg vikt och bra resonans i kroppen. Byte av intresse är guror av traditionell modell (tex Jazzmaster men inte guror med floyd. ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Trout [ 26 Sep 2010, 14:29 ] |
| Post subject: | |
Ungefärligt bytesvärde? - - - - - - - - - - - - Framus Golden Television 1967 Aria Pro II Stagecaster 1977 Äger inget från 1987 Epiphone LP Special 1997 |
|
| Author: | Haraldrig [ 26 Sep 2010, 16:24 ] |
| Post subject: | |
Trout wrote: Ungefärligt bytesvärde? - - - - - - - - - - - - Framus Golden Television 1967 Aria Pro II Stagecaster 1977 Äger inget från 1987 Epiphone LP Special 1997 15000 I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Trout [ 26 Sep 2010, 16:31 ] |
| Post subject: | |
Under 10000 vore väl rimligare? Mtp: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=45188 [;)] - - - - - - - - - - - - Framus Golden Television 1967 Aria Pro II Stagecaster 1977 Äger inget från 1987 Epiphone LP Special 1997 |
|
| Author: | Haraldrig [ 26 Sep 2010, 17:16 ] |
| Post subject: | |
Trout wrote: Under 10000 vore väl rimligare? Mtp: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=45188 [;)] - - - - - - - - - - - - Framus Golden Television 1967 Aria Pro II Stagecaster 1977 Äger inget från 1987 Epiphone LP Special 1997 Ett bud är ett bud. Det anstår vem som helst att lämna ett bud. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|