|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Frisk
|
 Dimarzio EJ Custom Neck
Svart F-spaced i nyskick, endast monterad en gång, full kabellängd. Är ute efter nåt hetare typ LiquiFire, Air Norton, PAF Pro, Breed Neck eller nåt i den stilen.
Skriv här om du undrar något.
|
| 20 Aug 2010, 17:11 |
|
 |
|
Axewall
|
Hej! Har en Breed neck i bra skick som bara ligger...
/Mats
<font size="1">"Helvetet kommer nog inte att innehålla några större överraskningar". Freddie Wadling</font id="size1">
|
| 22 Aug 2010, 18:47 |
|
 |
|
Frisk
|
Axewall wrote: Hej! Har en Breed neck i bra skick som bara ligger...
/Mats
<font size="1">"Helvetet kommer nog inte att innehålla några större överraskningar". Freddie Wadling</font id="size1">
Tar det gärna bara kabeln är tillräckligt lång. Kan du kolla hur lång den är och skicka mig ett mail?
|
| 22 Aug 2010, 20:03 |
|
 |
|
Axewall
|
Jag kollar...26 cm, + 3 cm skalat, som original om jag inte minns fel. Har haft ur magneten på den en gång, lånade till annan mick för att testa. Men den monterades tillbaka på korrekt sätt.
Du finns tydligen i mina gamla hemtrakter. Jag växte upp i Njurunda, Svartvik, Kvissleby.
/Mats
|
| 23 Aug 2010, 20:44 |
|
 |
|
Frisk
|
Axewall wrote: Jag kollar...26 cm, + 3 cm skalat, som original om jag inte minns fel. Har haft ur magneten på den en gång, lånade till annan mick för att testa. Men den monterades tillbaka på korrekt sätt.
Du finns tydligen i mina gamla hemtrakter. Jag växte upp i Njurunda, Svartvik, Kvissleby.
/Mats
Haha okej! Stackars dig då [:D] Då förstår jag mer valet av signatur du har [;)] Skicka ett mejl då så gör vi upp med hjälp av posten om du inte skulle ha vägarna förbi nån dag.
|
| 23 Aug 2010, 21:36 |
|
 |
|
Axewall
|
Frisk wrote: Axewall wrote: Jag kollar...26 cm, + 3 cm skalat, som original om jag inte minns fel. Har haft ur magneten på den en gång, lånade till annan mick för att testa. Men den monterades tillbaka på korrekt sätt.
/Mats
<font color="blue">Haha okej! Stackars dig då [:D] Då förstår jag mer valet av signatur du har [;)]</font id="blue"> Skicka ett mejl då så gör vi upp med hjälp av posten om du inte skulle ha vägarna förbi nån dag. Den blåa gick mig över huv'et...EDIT! Nu träffade det[:D] Jag skickar ett mail! /Mats <font size="1">"Helvetet kommer nog inte att innehålla några större överraskningar". Freddie Wadling</font id="size1">
|
| 24 Aug 2010, 18:26 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|