|
djangus
|
 Musikfilmer
Jag har en massa musik-dvd som ligger och väntar på att bli tittade på. Cirka 80 stycken, allt från Metallica, Satriani, Beatles, Muse, Elvis, Johnny Cash, Volbeat, Smashing Pumpkins, Cohen, At the gates, Within temptations, Clapton, Pretenders, Linkin Park, Lundell, U2, Buddy Guy, Santana, Queen, Blur, Tom Petty, AC/DC, John Mayer, Zeppelin till Yardbirds, Creedence, Willie Nelson, Ray Charles, Aerosmith, Arctic Monkey, Jeff Buckley och Dream Theater.
En salig blandning således. Många av filmerna är dubbel- och trippeldvd's, vissa är påkostade, dyra utgåvor, andra är såna där billighetsfilmer (typ 79 spänn på Ginza). Alla filmerna är så gott som i nyskick (har tittat en gång på varje fim). Bytes gärna mot nåt kul. Vad? Ge mig förslag. Bytesvärde? Ja, det är ju svårt att säga. Många av dom här var ganska dyra i nypris (2-300 kronor i fråga dubbel- och trippel-skivor), andra var desto billigare. (Nu menar jag förstås inte att jag ute efter nypriset, men halva kanske.)
|
|
djangus
|
Den senaste, U2360 live at the Rose Bowl. Men återigen, jag vill bli av med hela högen, inte en och en. Skall fixa en lista under dagen.
|