Visst har jag det.

En kort summering e att detta e svensk rockhistoria.
Tillverkade,de få som nu gjordes,i absoluta början av 80 talet.
(Hört siffror strax över 100ex av Michael Greco)
Clean låter mkt riktigt väldigt "Fender"(bassman-typ),medans leadkanalen e...ptja..Marshall på ett alldeles eget vis antar jag.
Som alla bra rörisar väldigt "gitarrkänslig".Dvs du märker tydligt att du byter yxa.
E på 50W,å det e 50 förbannat högljudda dito.
Funkar självklar bäst när man kör den genom separat 412a,men skäms inte på ngt sätt för sig som combo heller.
Reverbet e rördrivet det med fö,å e väl det enda jag tycker funkar sådär för att vara ärlig.E helt enkelt för aktivt för min smak.
Cabben e i solid svensk bok(som jag mkt enkelt betsat med vattenbaserad mahogny bets-mao enkelt att ta väck om man vill),å det tillsammans med det handlindade nättrafona mm gör den allt annat än lätt. Ställde precis min på vågen här hemma av nyfikenhet,å den stanna på 27kg.
Det som tillkommit sen bilden e ett raster i bakkant/upptill för att avleda värme(de flesta combos går ju sanslöst varmt iom att rören "hänger" vs en topp)
Annars e de la inte så mkt att orda om antar jag?
E totalrenoverad med nya lytar,rör osv osv.
De flesta tonkondningar e bytta även dem,å ingenstans e där ngr billiga eller enklare komponenter i den relativt sett.
(Tex Rifa mm)
Jag har moddat den på ngr få punkter.
Bla då ersatt orginal nätkabeln med ett sk aggregatuttag istället.
Dvs vanlig,modern,nätkabel.
Vidare har jag skrotat orginal inputjacken eftersom de hade gjort sitt.
Vidare har den effektloop samt line out.
Jag har samtliga kopplingschemor på den tack vare bojens medlemmar,å det medför att om det mot förmodan nerför vägen skulle uppstå ngt med den e den en enkel sak att åtgärda.
Du bor ju i Gbg du med så e du nyfiken e det ju enkelt gjort att stråla samman.
Isf ber jag dig höra av dig i framkant så kan jag ta med den ut till verkstan.
Eg mest för att en Meks låter som bäst när fanstyget får andas ur...på riktigt[:p]
jesper@gofastparts.se