Har en nästan helt ny Homebrew Electronics Comnpressor Retro (nya modellen med attack kontroll). En av världens bästa gitarrkompressorer! Vill byta den mot en T-rex Möller (eller Xotic AC-booster.)
Har en nästan helt ny Homebrew Electronics Comnpressor Retro (nya modellen med attack kontroll). En av världens bästa gitarrkompressorer! Vill byta den mot T-rex Möller eller Xotic AC-booster.
Det vet jag faktis inte.Vad skiljer dom åt? Jag har haft den i 2 år om det hjälper. köpte den ny och funkar utmärkt men jag kör mest med BB`n. Är din compressor "bra" Jag bor i Mjölby 070-5399704
11 Jan 2010, 13:27
Rambler
Jag tror att på de gamla satt ledbelysningen strax över "pedalknappen" och på de nya sitter den nästan högst upp på pedalen.
Kompressorn är den absolut bästa jag haft och har fått strålande recensioner.
Tyvärr (äntligen?!) har jag insett (efter flera försök) att kompressor inte är för mig..[:)]
Ja ibland så behöver man testa sig fram,och där är jag nu. Sex overdrive pedaler men ingen compressor som jag funderat på länge. Jag kan tänka mej ett byte rakt av om du tycker likadant? Johan
Users browsing this forum: No registered users and 46 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum