| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| SÅLDA! KLUSON vintage Relic -SÅLDA! http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=28374 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Flowerhill [ 08 Jul 2009, 15:14 ] |
| Post subject: | SÅLDA! KLUSON vintage Relic -SÅLDA! |
Kluson relic stämmisar märkta delux (gotoh? ) bytes mot typ shaller mod. gärna F logga [;)] som passar bättre till ett 70tals bygge. [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28460000-28469999/640x480/28469359.jpg[/img][/img] [img][img]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_34/28420000-28429999/500x375/28428646.jpg[/img][/img] I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Flowerhill [ 09 Jul 2009, 08:17 ] |
| Post subject: | |
on hold... I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | Flowerhill [ 09 Jul 2009, 20:48 ] |
| Post subject: | |
borta!!! [8D] I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|