| Author |
Message |
|
d-drop
|
 Udda kropp sökes
Jag söker nån udda kropp som funkar ihop med en stratahals, nåt lite surfigt, jazzmaster eller så.. Inga metal gitarrer är intressant. Jag har lite av varje att byta mot, pedaler, mickar, halsar, mm mm. Kom med förslag, det mesta kan vara intressant, gärna skojjiga färger o former eller bara fult och konstigt.. /Anders
|
| 08 May 2009, 11:02 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
min hajgura tex? Sån här typ (fast svart med Tunomatic-stall/fäste) Kan tänka mig att göra mig av med den som den är med hals (double truss) eller behålla halsen. KAn till och med slakta den helt och bara slänga iväg kroppen. Rätt skön att spela på faktiskt, eftersom man får ett bra stöd för höger underarm. Inget för Townsend-vevare dock[;)] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 08 May 2009, 11:25 |
|
 |
|
d-drop
|
Joshunznera wrote: min hajgura tex? Sån här typ (fast svart med Tunomatic-stall/fäste) Kan tänka mig att göra mig av med den som den är med hals (double truss) eller behålla halsen. KAn till och med slakta den helt och bara slänga iväg kroppen. Rätt skön att spela på faktiskt, eftersom man får ett bra stöd för höger underarm. Inget för Townsend-vevare dock[;)] Hej! Du missade bilden, men visst är det din SX du menar? Klart intressant som hel gitarr iså fall. Vi kanske kan utöka bytet vi pratat om? Jag har lite mer prylar liggande. Anders -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 08 May 2009, 11:44 |
|
 |
|
Joshunznera
|
d-drop wrote: Joshunznera wrote: min hajgura tex? Sån här typ (fast svart med Tunomatic-stall/fäste) Kan tänka mig att göra mig av med den som den är med hals (double truss) eller behålla halsen. KAn till och med slakta den helt och bara slänga iväg kroppen. Rätt skön att spela på faktiskt, eftersom man får ett bra stöd för höger underarm. Inget för Townsend-vevare dock[;)] Hej! Du missade bilden, men visst är det din SX du menar? Klart intressant som hel gitarr iså fall. Vi kanske kan utöka bytet vi pratat om? Jag har lite mer prylar liggande. Anders -----------------  The beat goes on and I´m so wrong japp, vi tar det per mail -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 08 May 2009, 13:00 |
|
 |
|
d-drop
|
Joshunznera wrote: d-drop wrote: Joshunznera wrote: min hajgura tex? Sån här typ (fast svart med Tunomatic-stall/fäste) Kan tänka mig att göra mig av med den som den är med hals (double truss) eller behålla halsen. KAn till och med slakta den helt och bara slänga iväg kroppen. Rätt skön att spela på faktiskt, eftersom man får ett bra stöd för höger underarm. Inget för Townsend-vevare dock[;)] Hej! Du missade bilden, men visst är det din SX du menar? Klart intressant som hel gitarr iså fall. Vi kanske kan utöka bytet vi pratat om? Jag har lite mer prylar liggande. Anders -----------------  The beat goes on and I´m so wrong japp, vi tar det per mail -----------------  The beat goes on and I´m so wrong Hej! Fick du mitt mejl? Mvh anders
|
| 11 May 2009, 08:25 |
|
 |
|
Jedson
|
Hej d-drop. Har en udda kropp liggandes, gjord i ett stycke, grundad med vit cellulosalack, har testa den med vanlig Strata/Telehals och den funkar. Stallet och kontrollplatten är borta, men plektrumskyddet finns kvar (för P-90 mick).  
|
| 11 May 2009, 10:43 |
|
 |
|
d-drop
|
Jedson wrote: Hej d-drop. Har en udda kropp liggandes, gjord i ett stycke, grundad med vit cellulosalack, har testa den med vanlig Strata/Telehals och den funkar. Stallet och kontrollplatten är borta, men plektrumskyddet finns kvar (för P-90 mick).   Hej! Den verkar intessant! Nåt du är intresserad av i byte? Mvh anders
|
| 11 May 2009, 11:04 |
|
 |
|
Jedson
|
Öppen får alla förslag[:X] du kan melja mig via profilen.
/Ted
|
| 11 May 2009, 13:41 |
|
 |
|
Joshunznera
|
Jedson, jag ställer mig i kö efter ddrp på den där[:)]Kontakta gärna mig om det inte blir ngn affär med droppen -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 11 May 2009, 14:21 |
|
 |
|
Jedson
|
Ok Joshunznera.
/Ted
|
| 11 May 2009, 15:03 |
|
 |
|
d-drop
|
Jedson wrote: Öppen får alla förslag[:X] du kan melja mig via profilen.
/Ted
Hej! Av nån anledning går det inte att mejla genom profilen från min dator. Kan du skicka mig ett mejl på moongose6 at hotmail.com så svarar jag. Mvh anders
|
| 11 May 2009, 15:09 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
Vettu, jag har allt! Jag har MMS:at bilder till dig. .../Jens.
|
| 12 May 2009, 08:56 |
|
|