Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Inte aktuellt längre: Epi Emperor Joe Pass II
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21205
Page 1 of 1

Author:  klast [ 15 Nov 2008, 12:32 ]
Post subject:  Inte aktuellt längre: Epi Emperor Joe Pass II

Med hardcase. Bytes mot något trevligt, t ex liten lätt rörstärkare med gain/master eller någon 335-liknande halvacke i naturfinish.

Bilden lånad från förre ägaren.

Klas

Image

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Author:  klast [ 05 Dec 2008, 19:54 ]
Post subject: 

Den finns kvar!

Klas

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Author:  Haraldrig [ 06 Dec 2008, 20:01 ]
Post subject: 

klast wrote:

Den finns kvar!

Klas

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Tillverkningsland?

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Author:  klast [ 06 Dec 2008, 20:33 ]
Post subject: 

Haraldrig wrote:

Tillverkningsland?


Serienummer S01051214.

Detta tycks innebära: Your guitar was made at the
Samick Plant, Korea, May 2001, Production Number: 1214

Klas

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Author:  Bobrefill [ 09 Apr 2009, 17:30 ]
Post subject: 

Den är möjligtvis inte till salu igen?

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/