| Ljudbojen.com http://ljudbojen.com/ |
|
| Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=96550 |
Page 1 of 1 |
| Author: | JVH [ 02 Sep 2014, 12:01 ] | |||
| Post subject: | Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder | |||
Squier By Fender Stratocaster E Serie (Fugijen-fabriken 1984-87) Enkelt uttryckt är detta i mångt o mycket en slags reissue av en 62:a Väldigt få dings. Lite NOS-känsla utöver att de tre översta banden visar spår av användning. Enligt förra ägaren är allt 100% original. 3500 kr inklusive gigbag och svajarm. Gitarren finns i centrala Göteborg och kan skickas med valfritt fraktbolag. Byten/delbyten skulle i teorin kunna vara en akustisk gitarr så som Gibson, Eastman eller något äldre Guild.
|
||||
| Author: | JVH [ 17 Sep 2014, 17:23 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder! |
BUMP - Nytt pris! |
|
| Author: | LabLord [ 17 Sep 2014, 17:37 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder! |
Lite motsägelsefullt kan tyckas? Caset är alltså ett formgjutet Fender-case men som inte medföljer? Känns lite märkligt att då skriva om det?!? |
|
| Author: | JVH [ 17 Sep 2014, 17:45 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder! |
Det skulle också kunna tyckas vara ett fel i redigeringen av denna annons, snarare än ett medvetet publicistiskt beslut. Som tur är bevakas dessa annonser av frivilliga granskare. Tack för tipset! |
|
| Author: | JVH [ 19 Sep 2014, 11:16 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder |
Satte visst fel pris. 3500 kr ska det vara. |
|
| Author: | JVH [ 21 Sep 2014, 10:05 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder |
Ingen? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|