Ljudbojen.com
http://ljudbojen.com/

Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder
http://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=96550
Page 1 of 1

Author:  JVH [ 02 Sep 2014, 12:01 ]
Post subject:  Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder

Squier By Fender Stratocaster E Serie (Fugijen-fabriken 1984-87)

Enkelt uttryckt är detta i mångt o mycket en slags reissue av en 62:a

Väldigt få dings. Lite NOS-känsla utöver att de tre översta banden visar spår av användning.

Enligt förra ägaren är allt 100% original.

3500 kr inklusive gigbag och svajarm.

Gitarren finns i centrala Göteborg och kan skickas med valfritt fraktbolag.

Byten/delbyten skulle i teorin kunna vara en akustisk gitarr så som Gibson, Eastman eller något äldre Guild.

Attachments:
vend249337_630x630.jpg
vend249337_630x630.jpg [ 32.78 KiB | Viewed 1548 times ]
vend249337_630x630 (1).jpg
vend249337_630x630 (1).jpg [ 30.74 KiB | Viewed 1548 times ]

Author:  JVH [ 17 Sep 2014, 17:23 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder!

BUMP - Nytt pris!

Author:  LabLord [ 17 Sep 2014, 17:37 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder!

Lite motsägelsefullt kan tyckas? Caset är alltså ett formgjutet Fender-case men som inte medföljer? Känns lite märkligt att då skriva om det?!?

Author:  JVH [ 17 Sep 2014, 17:45 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster MIJ - Nu med bilder!

Det skulle också kunna tyckas vara ett fel i redigeringen av denna annons, snarare än ett medvetet publicistiskt beslut. Som tur är bevakas dessa annonser av frivilliga granskare. Tack för tipset!

Author:  JVH [ 19 Sep 2014, 11:16 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder

Satte visst fel pris. 3500 kr ska det vara.

Author:  JVH [ 21 Sep 2014, 10:05 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster MIJ - Nytt pris & nya bilder

Ingen?

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/