Så här är det, jag är vänsterhänt, men spelar som högerhänt då jag en gång i tiden trodde att den viktigaste handen att vara snabb i är den uppe på greppbrädan. Det kanske är sant, men än viktigare är att man har precision i plektrumhanden. Så är iallafall mina erfarenheter. Som vänsterhänt så har iallafall jag rent bedrövlig motorik i högerhanden. Därför har jag länge funderat på att byta spelsätt och när det dök upp en beggad Seagull på blocket slog jag till. Jag har länge kikat på Seagull-gitarrer då de låter så bra och är välbyggda och har ett snyggt utseende med egen touch. Hur som... det var inte så lätt att lära om. Jag har helt enkelt inte tiden till det nu och då kan jag lika gärna sälja. Jag gav 1500kr plus frakt och det är vad jag vill ha igen. Gitarren har sina spår efter användning och den låter stort och träigt med en väl utvecklad ton. Bilder kommer under kvällen.
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 19 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum