View unanswered posts | View active topics It is currently 19 Apr 2024, 09:35



Reply to topic  [ 1 post ] 
Vänster SG Gibson och Epi bonanza! 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 17:03
Posts: 993
Location: Norrköping
Post Vänster SG Gibson och Epi bonanza!
Hej! har nu på kort tid blivit fader till ett knippe lefty SG:s, jag har nu 4 st, plus en i delar, och jag är egentligen ingen SG typ, (LP känns bättre). Så, nu finns det lite goa SG till salu;

- Epiphone SG 400, byggd 1997 av Samick i Korea, dvs bra grejor. I spelat skick, en ding precis vid nedre strap knappen. Annars en bra budget SG, som spelar OK, 1750 kr.

- Gibson SG special, 2018, i nyskick. Det helt värdelösa originalmickarna är utbytta mot P90 från Qpickups, kommer med original Gibson case, nypris 11500 kr, släpper den för 5000 kr.

- Gibson SG standard ebony, 2017, 1961 ri med lilla plekan, i mkt gott skick. Helt stock, har bara bytt ut rattar och väljarknopp till mer rätt version, (sätter gvietvis dit original om köparen vill). kommer med Gibson original case, pris idag ca 18000 kr, släpper den för 11500 kr.

Tar helst cash, men även delbyten, strator, teles, både höger och vänster, eller nåt annat kul. Återkom för mer info, gurorna finns i Norrköping, kan levereras till Linköping, eller till Finspång. Skickas också, då till kommer frakten, vid snabb affär bjuder jag kanske på del av frakt.

Go midsommar! /Håkan


Attachments:
SG.JPG
SG.JPG [ 145.95 KiB | Viewed 2257 times ]

_________________
Håkan Hultberg, 0703-011421, lefty.guitar@hotmail.com

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix" speaker IOW festival -70
17 Jun 2019, 10:31
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.