LOTTO-Fernandes Revolver Elite Sustainer-LOTTO-125kr
Hej Jag vill se om det finns intresse för Lotto på denna vackra Fernandes Revolver Elite Sustainer,
köpte denna när jag sökte egentligen en Jackson med liknande system, jag säljer den nu för att jag hittade min dröm Jackson.
Denna Fernandes är en av de bästa intonerade gitarrer jag har ägt, den har dessutom en fulfungerande sustainer system med 3 lägge, On/Off , normal och harmonic, sustainer system fungerar i alla 3 miklägge, eller när det är i offlägge funkar gitarren som en vanlig elgitarr, används bland annat av Steve Vai, EMG Humbucker + Fernandes sustainer, , mycket vacker gitarr, finare än på bilderna. Det här kan man tex göra med Sustainer system,kolla på videon
https://www.youtube.com/watch?v=ZWRySOt ... OtRuiQ&t=0Enda felet är att huvudet hade fått en skada och förra ägaren fick fixa till och ändra plats på 2 stämskruvar, den påverkar inte spelande någonting allt fungerar precis som det ska.
Abalon bindning, Finish Lemon Drop, Hardcase
125kr/Lott
Mycket fin gitarr, med varmton i sig, bra mikar, bra svajarm.
Välj nr här under, när alla nr är bokade då är det dags att betala, när allt är betalt då lottar vi ut den på
Tv4:as Lotto dragning, första bollen som rullar ut på lotto 1 vinner gitarren och frakten ingår.
( Swish 0768521705 ) Mitt mail
sergio.q@live.se.( Ange er ljudbojens Alias vid betalning )
Gitarren är i mycket fint skick, den är lättspelad. Lycka Till !!!
1- Chamber
2-
3- Jadermark
4- Chamber
5- Ulfern
6- Patrick Zimbalist
7- Stefan_E
8- TrySoft
9-
10
11-
12-